IPSEN

Klient: Ipsen
Branża: medyczna
Współpraca od: luty 2012
Zakres działań: aplikacje mobilne + wsparcie

Bardzo wymagająca branża RX. Podczas tworzenia materiałów współpraca z lekarzami, profesorami. Przedstawiciele medyczni firmy IPSEN zostali wyposażeni w materiały naszego autorstwa. Unikalność opracowania stanowi również jego zawartość merytoryczna bazująca na wytycznych EAU opracowana przez zespół w składzie:

Prof. dr hab. Andrzej Borkowski
Przewodniczący Komitetu Naukowego PTU
Klinika Urologii Ogólnej, Onkologicznej i Czynnościowej
Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dr n. med. Tomasz Borkowski
Klinika Urologii Ogólnej, Onkologicznej i Czynnościowej
Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dr n. med. Roman Sosnowski
Klinika Nowotworów Układu Moczowego
Centrum Onkologii – Instytut, Warszawa

Diphereline
Podstawowy materiał to aplikacja na iPada prezentująca lek Diphereline – pozwala w sposób ciekawy zaprezentować jego cechy i zalety. Interaktywne wykresy, animacje i filmy gwarantują iż przedstawiciel posiada przy sobie pełen zestaw atrakcyjnie podanych informacji. Oprócz aplikacji przygotowjemy dla leku Diphereline również inne, bardziej tradycyjne materiały POS.
Hexvix
Hexvix to nowoczesny produkt umożliwiający wczesne wykrywanie nowotworu pęcherza moczowego. Dla Hexvixu przygotowujemy materiały POS podkreślające innowacyjność produktu.
SUO
Dla Sekcji Urologiczno-Onkologicznej Polskiego Towarzystwa Urologicznego zaprojektowaliśmy logo. Przygotowujemy materiały na szkolenia i sympozja.
Endo Power
Endo Power – zespół rockowy, którego skład tworzą wspólnie menedżerowie firmy IPSEN i lekarze urolodzy znakomicie radzi sobie na scenie. Zaprojektowaliśmy dla nich logo, koszulki, gadżety itp.