Mercedes-Benz Polska

Klient: Mercedes-Benz Polska
Branża: samochody
Współpraca od: 2003 roku
Zakres działań: ATL, BTL

Eventy
Imprezy integracyjne, spotkanie szefów sprzedaży, prezentacje samochodów. Imprezy o nazwie „Fabryka Marzeń” – prezentacje cabrioletów, „Bezpieczna Zima” – koordynacja działań z GOPR, imprezy towarzyszące Stacji Mercedes to wycinek naszych działań eventowych dla Mercedes-Benz Polska.
Jesienna kampania dla serwisów Mercedes
Warto przed zimą zajrzeć do serwisu i sprawdzić swój samochód przed jazdą w tak trudnych warunkach. Motywuje do tego kampania naszego autorstwa. Banery internetowe, ogłoszenia, materiały POS.
Cenniki Mercedes, foldery Mercedes
Mercedes AMG Driving Experience
Program przeznaczony dla ludzi szukających adrenaliny. Możliwość przejazdów całą gamą samochodów AMG pod okiem instruktorów. Imprezy w Kielcach i Poznaniu. Wsparcie materiały POS & gadżetami – ID.
Smart
Marka samochodów smart znana jest z bardzo barwnego i wyrazistego stylu, co podkreślane było zawsze w jej reklamach i efektownej formie, jaką przybierały. We współpracy z Polskim oddziałem firmy stworzyliśmy zróżnicowaną kampanię reklamową, która skutecznie przykuwała i w dalszym ciągu przykuwa uwagę potencjalnego nabywcy.

 

Akubis Direct
Od początku roku 2009 w każdym tygodniu przygotowujemy do emisji program instruktażowy Mercedesa. Profesjonalny program, którego inne marki mogą tylko pozazdrościć, już zdążył zostać srebrnym laureatem w konkursie World Media Award 2009