O nas

Parę lat w Dmb&b, Lowe GGK. Szkoła reklamy, szkoła życia. Duże fajne kampanie – wprowadzenie ERY GSM na rynek i ciąg dalszy Łaciatego. To początek współpracy z Mercedesem.
Na początku skojarzenia nazwą  miały podłoże psychologiczne. Id, ego, superego.
Id ta podstawowa komórka, to co ma każdy z nas gdzieś bardzo głęboko w sobie.Id jest najbardziej pierwotne i leży najgłębiej w psychice. To ono motywuje nas do działania. Zawiera w sobie popędy (agresywny i seksualny), które stanowią biologiczny motor naszego zachowania.
Potem doszło do tego reklama czyli advertising i tak już zostało. Nie trudno zauważyć, że domena ID była zajęta. Stąd mała zabawa literami i www.aIDi.pl. Czyli taka literacja.
I tak poszło – powiedzmy od 2000 roku.
Trochę ludzi się przewinęło. Cieszy nadal kontakt z nimi, że czasem wpadną czasem coś napiszą.
Bo tą agencję tworzą ludzie.

 

O
OBSŁUGA KLIENTA
Marcin Filipowicz
CEO
Magda Misztal
Account Supervisor
Małgosia Jóźwiak
Account Supervisor
Adam Jarmoliński
Manager
K
KREACJA
Piotr Kapuściński
ART
Kasia Puczyłowska
Designer
Konrad Ziembrowicz
Designer
Bartek Hajat
Copy
P
PRODUKCJA
Krzysztof Brzostowicz
Koordynacja
Natalia Stefańczyk
DTP
Beata Mościcka
Księgowość

 


Poznaj Ranking Media Marketing który weryfikuje nasze dokonania
Poniżej kolejne rankingi z lat 2013, 2014, 2015, 2016


Trochę referencji


Parę słów o moich prywatnych pasjach