Prasa

Kolorowe reklamy prasowe czy sam tekst w ogłoszeniu typu testymonial. Możesz liczyć na ID.

W załączeniu rezultat naszego „wyścigu z redakcjami” .W reklamach typu adwertorial najważniejszy jest tekst – jego zawartość merytoryczna.
Hotel Rialto
To jeden z najciekawszych projektów opracowanych przez agencję ID. Hotel tworzony od zera.
Logo, prasa oraz inne materiały.
Kampania prasowa miała 2 odsłony:
– „Tailored made for you” – podkreślenie unikalności serwisu hotelowego
– „Art of hospitality” – nacisk na komunikację bardzo oryginalnych wnętrz hotelu
Całość zadania ułatwiła praca z fotografem Robertem.Więcej o kampanii Rialto
Hotel Hilton
Premiera hotelu Hilton w Polsce była naszym zadaniem. Brak dostępu do zdjęć spowodował konieczność sformułowania zupełnie innego przekazu. Postanowiliśmy zabawić się zestawieniem „It’s good to …”.
Uniwersalny, podwójny przekaz informował zarówno o samym istnieniu tego hotelu w Polsce jak i o innych cechach.
W załączeniu adaptacje ogłoszeń.
J&S Cup
Trzykrotnie nasza agencja obsługiwała tak wielkie przedsięwzięcie jakim jest turniej tenisowy. Opracowanie k-visuala, ogrom ogłoszeń prasowych bilety czy materiały POS. Wszystko spójne graficznie, dostarczone pod dużą presją czasu. Case Study Cup
Takeda
Są różne zadania, trudne i łatwe. Dla mężczyzn pracujących w ID stworzenie reklamy o Albothylu było „dość obcym” tematem.
Reklama Onozisu z pogranicza reklamy kosmetyku.

TELE 2

Zadanie zwykłej adaptacji przerodziło się w stworzenie zupełnie oryginalnej kreacji oraz kampanii typu teaser – solution.

Więcej o kampanii Tele 2