TVC

Media nazywamy czwartą władzą – telewizja jest naszym głównym źródłem informacji, a ruchomy obraz wciąż nas fascynuje i zaskakuje.

Produkcje autorskie
Czyli to co sami wymyśliliśmy i zrealizowaliśmy od początku do końca.
SKIPO-SERGIO-LEONE-TV8-INTRO
Sergio Leone – billboard sponsorski
Billboard sponsoringowy dla producenta butów.
DeSmoke30
De Smoke – 20 sec TVC
Suplement diety redukujący niektóre skutki palenia.
Klient: Profarm
Koncept: ID Advertising Filipowicz/Kapuściński
Febrisan – 30 sec TVC 
Febrisan to najlepszy sposób na wszelkie objawy przeziębienia i grypy oraz, co ważne, jest bezpieczny dla kierowców ponieważ nie powoduje skutków ubocznych wpływających na bezpieczeństwo jazdy.Nowa reklama telewizyjna naszego autorstwa.
Klient: Takeda Polska Sp. z o.o.
Reżyser: Piotr Janowski
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/Kapuściński/Matlengiewicz
Pangrol – 30 sec TVC 
Klient: Berlin-Chemie
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/KapuścińskiKampania towarzysząca zmianie wizerunku leku Pangrol. Opakowanie oczywiście autorstwa ID
Avanti – 30 sec TVC
Klient: Agora SA
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/Kapuściński
Reklama Avanti przygotowana na zlecenie Agory SA.
Espumisan 30 sec TVC 
Klient: Berlin-Chemie
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/Kapuściński
Kampania telewizyjna Espumisanu dla Berlin-Chemie.
RANIBERL – 30 sec TVC
Klient: Berlin-Chemie
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/Kapuściński
Kampania telewizyjna Raniberl 150 dla Berlin-Chemie Litwa.

LIOTON 1000 – 30 sec TVC  
Klient: Berlin-Chemie
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/Kapuściński
Wzrost świadomości marki z 1% przed kampanią do poziomu 22% oraz 10%-wy wzrost udziału rynkowego w wartościach w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii. Udział rynkowy osiągnął pułap 40%.
Adaptacje
Czyli to co „dostaliśmy w spadku” i przerobiliśmy po naszemu.
asus_n_serie1
30prev
Asus
ASUS 
Kampania telewizyjna notebooków serii N, adaptacja reklamy na polski rynek.ASUS M50S i M70S, spot 30 i 15 sek.
Kampania telewizyjna notebooków M50S i M70S, adaptacja reklamy na polski rynek.ASUS U6S, spot 30 i 15 sek.
Kampania telewizyjna notebooków ASUS U6S, adaptacja reklamy na polski rynek.ASUS U1F, spot 30 sek.
Kampania telewizyjna notebooków ASUS U1F, adaptacja reklamy na polski rynek.ASUS S6, spot 30 i 15 sek.
Kampania telewizyjna notebooków ASUS S6, adaptacja reklamy na polski rynek.

asus_u6_tv_30_ver_21
asus_uf11
asus_151
asus_301

Espumisan – 30 sec TVC
Klient: Berlin-Chemie
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/Kapuściński/Matlengiewicz

fastum_15sek

Fastum – adaptacja reklamy TVC spot 30 i 15 sek.
Klient: Berlin-Chemie
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/KapuścińskiAdaptacja istniejacej już reklamy na potrzeby zakomunikowania wprowadzenia nowego opakowania Fastum dla Berlin-Chemie. Lewka mamy do dziś.

mig30

MIG – 30 sec TVC
Klient: Berlin-Chemie
Koncept: ID Advertising – Filipowicz/KapuścińskiAdaptacja reklamy wspomagająca wejście nowego leku przeciwbólowego na rynek polski.
TELE2 – 30 sec TVC 
Kampania telewizyjna TELE2, adaptacja reklamy na polski rynek. Miejscowa dokrętka zmieniła totalnie reklamę!