Doświadczenie w dużych międzynarodowych agencjach reklamowych – szkoła reklamy, szkoła życia.
Duże fajne kampanie – wprowadzenie ERY GSM na rynek i ciąg dalszy Łaciatego.
Początek współpracy z Mercedes-Benz Polska.
Na początku skojarzenia nazwą miały podłoże psychologiczne.
Id, ego, superego.
Id ta podstawowa komórka, to co ma każdy z nas gdzieś bardzo głęboko w sobie.
d jest najbardziej pierwotne i leży najgłębiej w psychice.
To ono motywuje nas do działania.
Zawiera w sobie popędy (agresywny i
seksualny), które stanowią biologiczny motor naszego zachowania.
otem doszło do tego reklama czyli advertising i tak już zostało. Nie trudno zauważyć, że domena ID była zajęta.
Stąd mała zabawa literami i www.aIDi.pl.
Czyli taka literacja.
I tak poszło – powiedzmy od 2000 roku. Trochę ludzi się przewinęło.
Cieszy nadal kontakt z nimi, że czasem wpadną czasem coś napiszą. Bo tę agencję tworzą ludzie.