Doświadczenie w dużych międzynarodowych agencjach reklamowych – szkoła reklamy, szkoła życia.

Duże fajne kampanie – wprowadzenie ERY GSM na rynek i ciąg dalszy Łaciatego.

Początek współpracy z Mercedes-Benz Polska.

Na początku skojarzenia nazwą  miały podłoże psychologiczne.

Id, ego, superego.

 

Id ta podstawowa komórka, to co ma każdy z nas gdzieś bardzo głęboko w sobie.

d jest najbardziej pierwotne i leży najgłębiej w psychice.

To ono motywuje nas do działania.

Zawiera w sobie popędy (agresywny i
seksualny), które stanowią biologiczny motor naszego zachowania.

otem doszło do tego reklama czyli advertising i tak już zostało. Nie trudno zauważyć, że domena ID była zajęta.

 

Stąd mała zabawa literami i www.aIDi.pl.

Czyli taka literacja. 

I tak poszło – powiedzmy od 2000 roku. Trochę ludzi się przewinęło.

Cieszy nadal kontakt z nimi, że czasem wpadną czasem coś napiszą. Bo tę agencję tworzą ludzie.

Nasz zespół

2021 testowa

Marcin Filipowicz

CEO

2021 testowa

Magda

Account Director

2021 testowa

Piotr Kapuściński

Art Director

2021 testowa

Svetlana

Designer

2021 testowa

Ewa

Copy

2021 testowa

Jury

Designer

2021 testowa

Kamil

Designer

2021 testowa

Krzysztof

Koordynator

Trochę faktów

0
lat na rynku
0
Cool Number
0
zrealizowanych projektów
2021 testowa

Social Media

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

2021 testowa

Digital

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

2021 testowa

Kampanie reklamowe

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

2021 testowa

Eventy i e-eventy

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet