- materiały dla przedstawicieli
- materiały dla lekarzy
- materiały dla farmaceutów
- aplikacje mobilne
- stoiska na eventy
- reklamy TV
- reklamy radiowe
- materiały POS do aptek
- materiały dla przedstawicieli
- strony www
- reklama online
- aplikacje mobilne
- reklamy TV
- reklamy radiowe
- materiały POS do aptek
- materiały dla przedstawicieli
- strony www
- reklama online
- aplikacje mobilne
- nazwy dla nowych produktów
- opakowania leków
- facelifting opakowań
- hasła dla produktów
w tworzeniu materiałów promocyjnych
dla branży medycznej.
- 20+ Years of experience
- available 24/7, We’re here for you!
- Lowest rates guaranteed
- Easy & Fast Online process
Diphereline SR to bardzo wymagający lek Rx na nowotwór prostaty. Tworząc materiały informacyjne dla tego produktu współpracujemy z najlepszymi specjalistami w dziedzinie urologii i onkologii. Podstawowym narzędziem służącym do komunikowania cech i zalet Diphereline SR jest rozwijana przez nas od kilku lat wspólnie z klientem aplikacja mobilna na tablety. Uzupełniana o nowe treści stanowi obecnie bogate kompendium wiedzy na temat raka prostaty, możliwych form terapii, działania leku oraz korzyści wynikających z jego stosowania. Na bieżąco umieszczamy w niej nowe opracowania i doniesienia naukowe. Interaktywne wykresy, animacje, quizy wiedzy i filmy gwarantują, że przedstawiciel dysponuje pełnym zestawem atrakcyjnie podanych informacji
Jedną z pierwszych marek, nad którymi pracowaliśmy był Lioton 1000 – znakomity produkt firmy Berlin-Chemie/Menarini Polska. Naszym zadaniem było przepozycjonowanie Liotonu z klasycznego leku na produkt z segmentu kosmetyków. Przygotowaliśmy kampanię TV, adwertoriale prasowe i materiały POS. Zaprojektowaliśmy nowe, atrakcyjne opakowanie. Wzrost sprzedaży i duży sukces rynkowy odnowionego produktu potwierdziły skuteczność naszych działań.
Suplement diety Arthron Complex to jeden z najnowszych produktów w portfolio Takeda Polska. Kampania reklamowa to przede wszystkim spot radiowy. Grupa docelowa to kobiety, decydujące o tym, jakie leki mają dla siebie i rodziny w swoich domowych apteczkach. W reklamie podkreślamy, że warto pamiętać o starszych członkach rodziny, którzy nie mogą już być tak aktywni jak kiedyś ze względu na problemy ze stawami. Uzupełnieniem kampanii radiowej były bannery na stronach internetowych oraz materiały POS w aptekach.
Dla jednego ze światowych liderów branży farmaceutycznej – firmy Bayer, zaprojektowaliśmy opakowanie leku Aspirin Activ. Berlin-Chemie/Menarini Polska powierzylo nam zadanie zaprojektowania opakowań dla wielu leków ze swojego portfolio, między innymi dla różnych wariantów Espumisanu, leku na wątrobę Pangrol czy Liotonu 1000. Dla firmy Takeda Polska przygotowaliśmy opakowanie produktu ze znanej linii Vita-Buerlecithin – Vita Buer D3.