O nas
Doświadczenie w dużych międzynarodowych agencjach reklamowych – szkoła reklamy, szkoła życia. Duże fajne kampanie – wprowadzenie ERY GSM na rynek i ciąg dalszy Łaciatego. Początek współpracy z Mercedes-Benz Polska. Na początku skojarzenia nazwą miały podłoże psychologiczne. Id, ego, superego. Id ta podstawowa komórka, to co ma każdy z nas gdzieś bardzo głęboko w sobie. Id jest najbardziej pierwotne i leży najgłębiej w psychice. To ono motywuje nas do działania. Zawiera w sobie popędy (agresywny i seksualny), które stanowią biologiczny motor naszego zachowania.
Potem doszło do tego reklama czyli advertising i tak już zostało. Nie trudno zauważyć, że domena ID była zajęta. Stąd mała zabawa literami i www.aIDi.pl. Czyli taka literacja.
I tak poszło – powiedzmy od 2000 roku.
Trochę ludzi się przewinęło. Cieszy nadal kontakt z nimi, że czasem wpadną czasem coś napiszą.
Bo tę agencję tworzą ludzie.