Jesień z Mercedes-Benz
Origami na drukarce cyfrowej?
Aplikacja dla PZU S.A.
Targi Securex dla Minolty
Oferta
Jak zaprojektować skuteczną kampanię display?
Profile Social Media
Advertising support – english info
Szybki serwis graficzny. Kreacja dla Ciebie!
Prace
Projekty opakowań
Display enel-med
eKatalog dla Mercedes-Benz Polska
Aplikacja iPad dla Ipsen Poland
Kampania digitalowa Vitrum D3
Hybrydowa Wigilia Ipsen
Mercedes-Benz – Spotkanie Hybrydowe działu sprzedaży
Reklama TVC Vitrum D3
Oklejenie Mercedesa EQC dla Andrzeja Bargiela
Logo dla PZZ
Kampania digital dla Febrisan
Stoisko na Camp Expo dla Mercedesa Marco Polo
Optima Impreza Świąteczna – ponad 600 osób
Cennik nowego Mercedes-Benz Sprintera
Identyfikacja wizualna dla enel-med
Billboard dla enel-med
Identyfikacja wizualna dla Fundacji Pro Bono
Aplikacja dla enel-med
znakowanie nowej klasy X Mercedes-Benz dla WOPR
Billboard dla enel-med
Coś słodkiego dla Mercedes-Benz Polska
Klienci i marki
O nas
Parę lat w Dmb&b, Lowe GGK. Szkoła reklamy, szkoła życia. Duże fajne kampanie – wprowadzenie ERY GSM na rynek i ciąg dalszy Łaciatego. To początek współpracy z Mercedesem.
Na początku skojarzenia nazwą miały podłoże psychologiczne. Id, ego, superego.
Id ta podstawowa komórka, to co ma każdy z nas gdzieś bardzo głęboko w sobie. Id jest najbardziej pierwotne i leży najgłębiej w psychice. To ono motywuje nas do działania. Zawiera w sobie popędy (agresywny i seksualny), które stanowią biologiczny motor naszego zachowania.
Potem doszło do tego reklama czyli advertising i tak już zostało. Nie trudno zauważyć, że domena ID była zajęta. Stąd mała zabawa literami i www.aIDi.pl. Czyli taka literacja.
I tak poszło – powiedzmy od 2000 roku.
Trochę ludzi się przewinęło. Cieszy nadal kontakt z nimi, że czasem wpadną czasem coś napiszą.
Bo tę agencję tworzą ludzie.